Monday, June 20, 2011

MY FLOWER



perkenal kan.. cik BUNGA baru saya.. hehe..

ujong mggu lpas saya ke kg parit raja, umah cik zaty.. kitorg g tlng rewang kat umah nnk zaty, n rezeki saya n cik anis dpt rm30 sorang.. baek btol nnk zaty tu,, sgan plak...

berbalik kpd pic bunga di atas, pg ahad tu kami ke pekan ayer itam.. mulanye, tjuan saya nak blikan bear tuk adeq kesayangan saya tu.. tp bese r, gurl kalo jmpe spesis bear, patung, bunge, rama2 n so on... mesti akan tersngkut ati tuk mmbeli.. nak di jadikan cerita, saya pon mmbeli cik FLOWER di atas.. knape saya pilih colour PINK? emm.. tu yg saya nak cite, tbe2 saya da le time kategori kaler ini la.. sjak bile la kan.. hmmm.. sjak saya jtuh cinte kat my dear prince ni kot.. hehe..

tp kan.. tujuan sebenar post saya kali ini kan.. 1 je..
"honey, nak bear besa tu.. bulu die cntik la.. kaler krim.. die nga berdiri, pas tu kan, de reben kat leher die.. comeeeeelllll sesangt.. bole la sayang... naaaaaakkkk laa.... "

p/s: pssssssttttt.... t kite g ayer itam taw =)


No comments:

Post a Comment