Sunday, May 22, 2011

BIRTHDAY


happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday happy birthday
happy birthday to you

bg intro mood nk celebrate birthday sket.. oleh sbb besday aq da nak dkat, so, si dia pon mncadang kan tuk myambut awl, sbbnye, bese la, asl besday aq, mesti nga study week.. t da bz nk exm, so, sekali lg, aq ke ipoh perak..
pjalanan yg memakan mase kire2 5 jam, btol2 mguji.. tkot pon de gak, ye la jln jaoh kan, jd aq x le nk tido, yg aq bengang nye, smpai kat petronas mane ntah, kire2 kul 2 kot aq di suruh tuko bas sebelah, rupenye aq sorng je yg nk ke medan gopeng.. tp, ni la masalah bas2 ke utara ni, suke amek penumpang yg pelbagai, t men benti mane2 ntah.. huh.. tp nk wat cm ne kan, da tu je yg mampu, nek la bas.. aq smpai medan gopeng tepat kul 3 a.m. (walaupon sebenanye pkcik tu berhenti kat tpi jln tu je, aq ngn seorng auntie india ni trun, da la malm, gelap gile kot, nsb bek kdai2 tu ade yg msih bukak, n ari ujan renyai2.. cpt2 aq meng kol si dia ni.. dan kami pon ke mcD.. )

pertama kali breakfast kat mcd bersama si dia,
stori tntg air..
'u order la pape, i tggu cni, i nak tea taw'
bape minit kemudian...
'nah..' si die ter senyum2 jek..
'wow!! byknye, awk bli set ape? erm, ni air ape syg?'
'set breakfast yg tuk 2 orng tu.. ice lemon tea, i nye milo ais.. nape?'
'cube rase ni.. '
'MASAM.. nye.. ' 2-2 tersengih, x dpt nak minum la.. pg2 buta ngn air semasam masamnye ni..
'x pe, x mo minum taw, nah, mek milo ais ni..'
dan, di situ lah bermula nye, aq dh pndai mnum milo ais.. huhu.. pelik plak..
slpas solat subuh, kami pon merayau sekitar IPOH..
1 lg stori psl air pd tgh ari tu di ipoh parade..
'u nak air ape? i g bli..'
'em, sirap limau, x pon limau ais ea.. '
sat g..
'air ape ni awk?'
'air tebu.. nape? x minum ea?'
aq senyum je, 'x pe, tp t i nk air u sket ea..'
1 lg sbb aq pndai dah mnum air kegemaran si dia..

thanks syafiq..
awk sgt comel mase nak pilih adiah tuk saya tu, awk risau saya x suke adiah tu kan.. padahal saya x kisah lah, saya akn terima pe pon, saya pon nk blaja lbih pham awk, famili awk n life awk.. TP, awk hutang saya kad birthday taw.. jgn lupe ea.. psl kasut tu, saya mnx maaf la kalau saya just pakai jap je, sbbnye, kaki saya sakit lah, tp saya try ea pas ni.. saya taw awk suka sy ngn high heel, n awk pon taw kan, saya sgt gile kan kasut tggi2 ni.. hehe.. masa kat taman ptg tu, sian awk, da bape kali da terlelap kan, saya taw, awk mesti penat, tggu saya da la lame, pas tu mghabiskan masa ngn saya 1 ari tu.. saya seronok teman awk g tgk kasut futsal awk, saya pon dah dpt beza kan taw kasut bola, futsal n jln, n yg penting PUMA awk la kan.. awk mmg sgt suke puma kan syg.. comel la..


movie in love
(aq rs ok2 je la even ramai yg x berpuas ati ngn this story..)


No comments:

Post a Comment